Przejdź do głównej zawartości

Mata 2w1 Piraci CANPOL BABIES

Ostatnio miałam przyjemność testować matę z Canpol Babies ,,Piraci" Bardzo się ucieszyłam gdy okazało się, że mogę testować matę ponieważ niedawno urodziłam dziecko a taka mata bardzo mi się przydaje, jest solidnie wykonana i gruba więc nie potrzeba dodatkowego koca pod spód, można nawet położyć ją na płytki czy panele, bez dywanu. Dodatkowo dobrze izoluje od nieogrzewanej podłogi w domu. Jest uniwersalna więc pasuje zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki. Po rozłożeniu spodobała się nawet starszej córce 1.5rocznej ;) często na niej leży i odpoczywa lub ogląda książeczki :) Bardzo fajną opcją jest możliwość zrobienia kojca. Dziecko, które się przekręca już z brzuszka na plecy i odwrotnie nie spadnie z maty. Pałąki są odczepiane więc może to służyć za mate do zabawy dla starszych dzieci np. nasypując kolorowe piłeczki  i robiąc kojec :) na samej macie mamy wypustki, na których mamy elementy grzechoczące, szeleszczące, lusterko oraz melodyjkę. Elementy wiszące to dwie grzechotki i trzy misie. Co jest fajne w tych misiach? m.in. kolorystyka biorąc pod uwagę, że moje młodsze dziecko ma niecały miesiąc a jeden z misiów Piratów jest biało-czarny a jak wiadomo na takie kolory/kontrasty dziecko zwraca uwagę oraz to, że się odpinają i dziecko może je wziąć do rączki :)
   Podsumowując: Czy polecam matę? Oczywiście, że tak a uzasadnienie jest powyżej ;)
Takich oto mamy przyjaciół na macie :)




Komentarze

  1. Jak ja się cieszę, że przy drugim synu nie kupowałam maty, bo on był z tych, co w ogóle nie chciał leżeć w spokoju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowaliśmy podobną matę i tylko mogę polecić - coś wspaniałego dla dziecka i rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie za recenzję. Coś czuję, że przyda mi się w przyszłości. Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mata to podstawa dla dziecka,😀 mój syn spędzał długie godziny na macie do zabawy. A ta wydaje się rewelacyjna😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna mata! My bawiliśmy się na oceanie, ale z piratów mieliśmy karuzelkę i grzechotkę :) Maluch je uwielbiał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, taka kolorowa ąż przyjemnie się na nią patrzy a jeszcze do tego taka praktyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieliśmy matę innej firmy. Jednak uważam, że to jeden z podstawowych zakupów dla dziecka! ;) W obu przypadkach sprawdziła się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodziewam się drugiego dziecka. Po synku została nam mata, ale nie ma tak fajnej osłonki bocznej :) Genialna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na dość solidną. Ja miałam taką, którą rozłożyć mogłam wyłącznie na łóżku- taka była cienka. Zresztą moje dziecko zupełnie nie było nią zainteresowane ;) A ta mata wygląda całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. używamy ich w złoblu. Są dobrej jakości i mogę polecić je każdej mamie

    OdpowiedzUsuń
  12. U Nas temat nieaktualny ale przekażę znajomym. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda przepięknie! Ja jeszcze nie potrzebuje ale kuzynce przekaże post ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda naprawdę super szkoda że my takiej nie mieliśmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza ta mata i na pewno bardo funkcjonalna. Też korzystaliśmy z synkiem z podobnego rozwiązania jak był malutki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Małe domowe SPA sposób na relaks Mamy

Każdej mamie należy się chwila relaksu. Jakie są Wasze sposoby na relaks? Ja przynajmniej raz w tygodniu zazwyczaj wybieram sobotę przygotowuję sobie domowe SPA. Od czego zaczynam? Co około 2-3 tygodnie robię sobie hybrydę u rąk i u nóg :) Przygotowuje sobie relaksacyjną kąpiel z ulubionym  kosmetykami:) lawendowym olejkiem z Wellness&Beauty, odrobiona olejku wystarczy aby natłuścić ciało... do tego wsypuje (aktualnie mi sie skończyła) sól do kąpieli aby powstało duuuużo piany. Zapalam świeczki zapachowe. Przygotowuję ulubioną muzykę nawet taką, by sobie powspominać i się rozmarzyć ze słuchawkami na uszach co by mnie nic a nic mnie nie rozpraszało :) Pod głowę podkładam zwinięty ręcznik żebym  miała mięciutko :) przed kąpielą robię peeling twarzy, peelingiem delikatnym, morelowym z Yves Rocher, kąpiel trwa długo aż mi się zrobi zimno :D z 20min przed końcem kąpieli nakładam na twarz maseczkę  alg morskich z Arbonne, wykonuję peeling ciała z super zapachem z ziaji :) po kąpieli smar

Chodzik Gawędziarz Vtech

Kolejnym moim odkryciem jest chodzik gawędziarz firmy Vtech. Posiada wiele funkcji grajacych i uczących. Nadaje się nie tylko do nauki chodzenia, ale do zabawy już we wcześniejszym etapie rozwoju :) kolorowy panel zachęca do zabawy :) można łatwo zdjąć położyć na podłodze i dziecko może się bawić leżąc na brzuszku :) dodatkowo na dole ma 3 kolorowe klocki, które po uderzeniu się kręcą :) posiada dwa poziomy głośności.  Jeśli jeszcze nie wybraliście pchacza polecam ten od firmy Vtech :)